Centrum pomocy
Najpopularniejsze pytania
Mam voucher, jak go zrealizować?
Jak przedłużyć?
Jak wymienić?
Forma i czas dostawy
Jak spersonalizować zamówienie?
Jak to działa?
Prezent w minutę
Czy voucher jest imienny?
Czy na voucherze jest cena?
Wszystkie tematy
Realizacja vouchera
Wymiany i zwroty
Dostawa zamówienia
Płatności
Jak to działa
Realizatorzy
Dane firmy
Prezenty dla firm
Otrzymałem voucher na konkretne przeżycie, jak go zrealizować?
Wejdź na stronę: https://katalogmarzen.pl/rezerwacja i wypełnij formularz rezerwacyjny. Wyślemy Ci mailem wszystkie szczegóły i wskazówki, jak dalej postępować.
Jak zrealizować Gift Voucher?
Gift Voucher działa jak sposób płatności, wykorzystasz go w koszyku.
Wejdź na katalogmarzen.pl, wybierz przeżycia i dodaj je do koszyka.
Przejdź do koszyka, by złożyć zamówienie, wybierz opcję "% Mam kod" i wpisz numer Gift Vouchera w okienku. System automatycznie odliczy wartość karty podarunkowej od ceny przeżycia.
Jeśli wybrane przez Ciebie przeżycie będzie droższe, niż kwota na Twoim Gift Voucherze, dopłacisz różnicę.
Możesz wpisać kilka kodów Gift Voucherów w jednej transakcji, albo wykorzystać dostępną kwotę w kilku osobnych zamówieniach (do momentu wykorzystania nominału lub upływu terminu ważności). Możesz łączyć jedynie standardowe Gift Vouchery.
Jak zrealizować Pakiet Marzeń?
Wejdź na stronę https://katalogmarzen.pl/rezerwacja i wprowadź Kod Vouchera. Uzupełnij adres e-mail i przejdź dalej. Na kolejnej podstronie znajdziesz atrakcje, które są dostępne w Twoim Pakiecie. Wybierz jedną, którą chcesz zrealizować. Uzupełnij formularz rezerwacyjny i czekaj na maila ze szczegółami dotyczącymi realizacji.
Czy mogę przełożyć raz umówiony termin?
Tak, wystarczy zgłosić chęć zmiany terminu z odpowiednim wyprzedzeniem.
Pamiętaj, że możesz przełożyć termin maksymalnie 2 razy, najpóźniej 3 dni przed realizacją.
W wyjątkowych sytuacjach będziemy wymagali wcześniejszego poinformowania nas o potrzebie zmiany. Szczegóły znajdziesz w opisie dotyczącym rezerwacji terminu realizacji prezentu.
W niektórych przypadkach zmiana ustalonego terminu może być niemożliwa. Taką informację znajdziesz na Voucherze lub eVoucherze PDF.
Czy jeśli dziś kupię voucher to mogę jutro go zrealizować?
Co się dzieje, jeśli mój termin na realizację prezentu zostanie odwołany z powodu brzydkiej pogody lub niewystarczającej ilości uczestników?
Zgubiłem voucher. Czy mogę dostać duplikat?
Zdarza się, wystawimy Ci duplikat. Jak najszybciej skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Marzeń, bo musimy szybko unieważnić zgubiony voucher. To ważne, bo jeśli osoba nieuprawniona go zrealizuje, zanim zgłosisz problem, nie będziemy mogli wystawić duplikatu.
Pamiętaj, że jeśli chcesz otrzymać duplikat w formie fizycznej, zostanie doliczony koszt przesyłki zgodny ze standardowym cennikiem.
Nie widzisz odpowiedzi na swoje pytanie?
Wypełnij formularz, a my przygotujemy rozwiązanie dla Ciebie.
Skontaktuj się z nami!
+48 739 102 990
Poniedziałek - piątek
Infolinia: 8:00 - 18:00
biuro@katalogmarzen.pl
Poniedziałek - piątek
Biuro: 8:00 - 16:00

Poznaj ekspertów
od spełniania marzeń
Zapraszamy do naszego biura w Warszawie!
Nasza siedziba:
KatalogMarzeń.pl Joanna Zubik-Borucka, Tomasz Zubik s.c.
ul. Kijowska 5, 03-738 Warszawa
NIP: 521 35 37 169
REGON: 141935425

Zapisz się
do newslettera!
Korzystaj z promocji i nowości!
Bezpieczne płatności i sprawdzeni partnerzy dostaw:





