Cześć Marzycielu! Jak możemy Ci pomóc?

REALIZACJA VOUCHERA

Mam już voucher. Jak mam zarezerwować termin jego realizacji?

W celu rezerwacji terminu realizacji posiadanej atrakcji wejdź na stronę https://katalogmarzen.pl/rezerwacja i wypełnij formularz rezerwacyjny. Mailem dostaniesz wszystkie szczegóły i wskazówki jak dalej postępować.

Czy jeśli dziś kupię voucher to mogę jutro go zrealizować?

W trakcie wypełniania formularza rezerwacyjnego wybierasz z kalendarza termin, który jest dla Ciebie odpowiedni. Następnie nasz Dział Rezerwacji sprawdza czy termin jest dostępny i wraca do Ciebie z informacją w ciągu 2 dni roboczych. W związku z tym kalendarz pozwoli Ci wybrać datę o 4 dni późniejszą niż dzień dzisiejszy. Jeśli zależy Ci na szybszym terminie realizacji napisz w uwagach pasujące terminy – zostaną one sprawdzone w pierwszej kolejności.

Kiedy moja rezerwacja zostanie potwierdzona?

W ciągu 2 dni roboczych od zarejestrowania vouchera nasz Dział Rezerwacji wróci do Ciebie z informacją czy podane przez Ciebie terminy są dostępne.
Więcej o realizacji Vouchera TUTAJ>>

PRZEDŁUŻENIA, WYMIANY, ZWROTY

Czy mogę przedłużyć termin ważności mojego vouchera?

Tak. W tym celu wypełnij formularz dostępny TUTAJ.

Czy mogę wymienić posiadany voucher na inny?

Tak. Jeśli nie dokonałeś (Ty lub Twój obdarowany) rezerwacji terminu realizacji prezentu, przez cały okres ważności vouchera, możesz zamienić posiadane przeżycie na inne. W tym celu:

  1. Wybierz atrakcję (lub atrakcje),  na które chciałbyś wymienić posiadany voucher. 
  2. Dodaj wybraną atrakcję do koszyka.
  3. Kliknij "Chcę zapłacić voucherem", wpisz kod posiadanego vouchera i kliknij UŻYJ.
  4. Kwota do zapłaty pomniejszy się o wartość posiadanego vouchera. 
  5. Dokończ składanie zamówienia.
  6. Nowe Vouchery wyślemy Ci na maila w wersji PDF. 

Nie wiesz jaką wartość ma Twój voucher? Sprawdź na stronie katalogmarzen.pl/twoj-voucher

*Jeśli chcesz wymienić kilka voucherów, za każdym razem po wpisaniu kodu vouchera klikaj przycisk UŻYJ.
**Możesz wybrać atrakcję w kwocie wyższej niż wartość Twojego vouchera. Należy wtedy dopłacić różnicę.
***Wymieniając voucher nie możesz korzystać z innych zniżek i rabatów. Wymiany możesz dokonać tylko raz - niewykorzystana różnica przepada.

Czy mogę zwrócić posiadany voucher?

Tak. Prawo do zwrotu zakupionego vouchera przystępuje aż 60 dni od daty jego zakupu. Zwrotu musi dokonać osoba składająca zamówienie, a środki zwracamy w takiej formie w jakiej była płatność.
Więcej o przedłużeniach wymianach i zwrotach TUTAJ>>

ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚĆ, DOSTAWA

Złożyłem zamówienie. Ile czasu będę czekał na dostawę vouchera?

Jeśli wybrałeś eVoucher PDF voucher pojawi się na Twojej skrzynce mailowej 1-minutę po złożeniu zamówienia. W przypadku wyboru dostawy kurierem czas oczekiwania to 1-2 dni robocze. W przypadku złożenia zamówienia do godziny 13.00 zwykle voucher jest u Ciebie już następnego dnia. Jeśli wybrałeś Paczkomat czas oczekiwania to 2-3 dni robocze.

Niezależenie od wybranej formy dostawy, dodatkowo, eVoucher PDF zawsze trafia na Twoją skrzynkę e-mail minutę po złożeniu zamówienia jednak jest aktywowany w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie.

Na moją skrzynkę e-mail przyszedł eVoucher PDF, ale jeszcze nie zapłaciłem za zamówienie. Dlaczego?

Niezależenie od wybranej formy dostawy, dodatkowo, eVoucher PDF zawsze trafia na Twoją skrzynkę e-mail minutę po złożeniu zamówienia jednak jest aktywowany w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie.

Czy mogę śledzić realizację mojego zamówienia?

Tak. W momencie wysłania przez nas zamówienia dostaniesz maila z powiadomieniem o nadaniu paczki. W treści maila znajduje się numer paczki oraz link do jej śledzenia.
Więcej o zamówieniach, płatnościach i dostawie TUTAJ>>
12 miesięcy
na realizację
Punkty za zakupy
Rabaty za punkty
eVoucher PDF
w 1 minutę
60 dni na zwrot
12 mcy na wymianę

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas :)

Kopię swojej wiadomości dostaniesz na maila.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI


Poniedziałek - piątek
Infolinia: 8:00 - 18:00
Biuro: 8:00 - 16:30

DANE FIRMY

KatalogMarzeń.pl Joanna Zubik-Borucka,
Tomasz Zubik s.c.
ul. Kijowska 5, 03-738 Warszawa
NIP: 521 35 37 169
REGON: 141935425

Zapraszamy do naszego biura przy ul. Kijowskiej 5 w Warszawie :)
Numer konta do przelewów
krajowych (mBank):

28 1140 2017 0000 4802 1308 3115

Katalog Marzeń
ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa

Numer konta do przelewów międzynarodowych (mBank):

BIC/SFWIT: BREXPLPWMUL

PL28 1140 2017 0000 4802 1308 3115

Katalog Marzeń
ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa