Cześć Marzycielu! Jak możemy Ci pomóc?

REALIZACJA VOUCHERA

Mam już voucher. Jak mam zarezerwować termin jego realizacji?

W celu rezerwacji terminu realizacji posiadanej atrakcji wejdź na stronę https://katalogmarzen.pl/rezerwacja i wypełnij formularz rezerwacyjny. Mailem dostaniesz wszystkie szczegóły i wskazówki jak dalej postępować.

Czy jeśli dziś kupię voucher to mogę jutro go zrealizować?

W trakcie wypełniania formularza rezerwacyjnego wybierasz z kalendarza termin, który jest dla Ciebie odpowiedni. Następnie nasz Dział Rezerwacji sprawdza czy termin jest dostępny i wraca do Ciebie z informacją w ciągu 2 dni roboczych. W związku z tym kalendarz pozwoli Ci wybrać datę o 4 dni późniejszą niż dzień dzisiejszy. Jeśli zależy Ci na szybszym terminie realizacji napisz w uwagach pasujące terminy – zostaną one sprawdzone w pierwszej kolejności.

Kiedy moja rezerwacja zostanie potwierdzona?

W ciągu 2 dni roboczych od zarejestrowania vouchera nasz Dział Rezerwacji wróci do Ciebie z informacją czy podane przez Ciebie terminy są dostępne.
Więcej o realizacji Vouchera TUTAJ>>

PRZEDŁUŻENIA, WYMIANY, ZWROTY

Czy mogę przedłużyć termin ważności mojego vouchera?

Mój voucher ma datę ważności. Czy moje przeżycie musi się odbyć przed tą datą? Tak. Data ważności wyznacza ramy dla rezerwacji terminu oraz realizacji przeżycia. Po upływie określonej na voucherze daty, nie jest możliwe zrealizowanie przeżycia. Zgodnie z regulaminem konieczny jest kontakt z nami pod adresem biuro@katalogmarzen.pl najpóźniej na 30 dni przed upływem daty ważności lub końcem sezonu realizacji danego przeżycia.

Czy mogę wymienić posiadany voucher na inny?

Tak. Jeśli nie dokonałeś (Ty lub Twój obdarowany) rezerwacji terminu realizacji prezentu, przez cały okres ważności vouchera, możesz zamienić posiadane przeżycie na inne. Takiej zamiany możesz dokonać na następujących zasadach:

  1. jeśli wymieniasz atrakcję na przeżycie w tej samej cenie lub tańsze nie ponosisz żadnych kosztów 
  2. jeśli wymieniasz Voucher na droższy wtedy konieczne będzie dopłacenie różnicy w cenie
  1. Wejdź na: katalogmarzen.pl/rezerwacja
  2. Wpisz kod vouchera oraz niezbędne dane 
  3. Przejdź do sekcji „Chcę dokonać zmiany na inne przeżycie”
  4. Użyj filtrów aby wyszukać przeżycie na które chciał byś dokonać wymiany 
  5. Wybierz przeżycie, a następnie przejdź dalej
  6. Po wypełnieniu formularza na Twój mail otrzymasz voucher na nową atrakcję 

*Jeśli wartość nowego przeżycia jest w cenie obecnego po wypełnieniu danych otrzymasz voucher wraz z nowym przeżyciem do realizacji
**Jeśli nowe przeżycie jest droższe od obecnie posiadanego, dokonaj płatności poprzez opcję blik lub szybkiego przelewu
***Jeden Voucher możesz wymienić na jedno przeżycie
****Pamiętaj, przy zmianie na tańsze przeżycie różnica w cenie nie jest zwracana

Czy mogę zwrócić posiadany voucher?

Tak. Prawo do zwrotu zakupionego vouchera przystępuje aż 30 dni od daty jego zakupu. Zwrotu musi dokonać osoba składająca zamówienie, a środki zwracamy w takiej formie w jakiej była płatność.
Więcej o przedłużeniach wymianach i zwrotach TUTAJ>>

ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚĆ, DOSTAWA

Złożyłem zamówienie. Ile czasu będę czekał na dostawę vouchera?

Jeśli wybrałeś eVoucher PDF voucher pojawi się na Twojej skrzynce mailowej 1-minutę po złożeniu zamówienia. W przypadku wyboru dostawy kurierem czas oczekiwania to 1-2 dni robocze. W przypadku złożenia zamówienia do godziny 13.00 zwykle voucher jest u Ciebie już następnego dnia. Jeśli wybrałeś Paczkomat czas oczekiwania to 2-3 dni robocze.

Niezależenie od wybranej formy dostawy, dodatkowo, eVoucher PDF zawsze trafia na Twoją skrzynkę e-mail minutę po złożeniu zamówienia jednak jest aktywowany w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie.

Na moją skrzynkę e-mail przyszedł eVoucher PDF, ale jeszcze nie zapłaciłem za zamówienie. Dlaczego?

Niezależenie od wybranej formy dostawy, dodatkowo, eVoucher PDF zawsze trafia na Twoją skrzynkę e-mail minutę po złożeniu zamówienia jednak jest aktywowany w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie.

Czy mogę śledzić realizację mojego zamówienia?

Tak. W momencie wysłania przez nas zamówienia dostaniesz maila z powiadomieniem o nadaniu paczki. W treści maila znajduje się numer paczki oraz link do jej śledzenia.
Więcej o zamówieniach, płatnościach i dostawie TUTAJ>>
12 miesięcy
na realizację
Punkty za zakupy
Rabaty za punkty
eVoucher PDF
w 1 minutę
30 dni na zwrot
12 mcy na wymianę

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas :)

Kopię swojej wiadomości dostaniesz na maila.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI


Poniedziałek - piątek
Infolinia: 8:00 - 18:00
Biuro: 8:00 - 16:00

DANE FIRMY

KatalogMarzeń.pl Joanna Zubik-Borucka,
Tomasz Zubik s.c.
ul. Kijowska 5, 03-738 Warszawa
NIP: 521 35 37 169
REGON: 141935425

Zapraszamy do naszego biura przy ul. Kijowskiej 5 w Warszawie :)
Numer konta do przelewów
krajowych (mBank):

67 1140 2004 0000 3002 8318 5613

Katalog Marzeń
ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa

Numer konta do przelewów międzynarodowych (mBank):

BIC/SFWIT: BREXPLPWMUL

PL67 1140 2004 0000 3002 8318 5613

Katalog Marzeń
ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa

FORMY DOSTAWY
eVoucher PDF 1 min 0 zł
Kurier Inpost 2-3 dni 0-9 zł
Paczkomat Inpost 2-3 dni 0-9 zł
Kurier DHL 1-2 dni 14 zł
Odbiór osobisty (Warszawa)   0 zł
FORMY PŁATNOŚCI
BLIK 0 zł
PayU 0 zł
Przelew bankowy 0 zł
Karta płatnicza 0 zł
PayPo, Blik Płacę Później 0 zł
Za pobraniem 19 zł
OBSERWUJ NAS
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Korzystaj z promocji i nowości!