REALIZACJA VOUCHERA
Mam już voucher. Jak mam zarezerwować termin jego realizacji?
Czy jeśli dziś kupię voucher to mogę jutro go zrealizować?
Kiedy moja rezerwacja zostanie potwierdzona?
PRZEDŁUŻENIA, WYMIANY, ZWROTY
Czy mogę przedłużyć termin ważności mojego vouchera?
Mój voucher ma datę ważności. Czy moje przeżycie musi się odbyć przed tą datą? Tak. Data ważności wyznacza ramy dla rezerwacji terminu oraz realizacji przeżycia. Po upływie określonej na voucherze daty, nie jest możliwe zrealizowanie przeżycia. Zgodnie z regulaminem konieczny jest kontakt z nami pod adresem biuro@katalogmarzen.pl najpóźniej na 30 dni przed upływem daty ważności lub końcem sezonu realizacji danego przeżycia.
Czy mogę wymienić posiadany voucher na inny?
Tak. Jeśli nie dokonałeś (Ty lub Twój obdarowany) rezerwacji terminu realizacji prezentu, przez cały okres ważności vouchera, możesz zamienić posiadane przeżycie na inne. Takiej zamiany możesz dokonać na następujących zasadach:
- jeśli wymieniasz atrakcję na przeżycie w tej samej cenie lub tańsze nie ponosisz żadnych kosztów
- jeśli wymieniasz Voucher na droższy wtedy konieczne będzie dopłacenie różnicy w cenie
- Wejdź na: katalogmarzen.pl/rezerwacja
- Wpisz kod vouchera oraz niezbędne dane
- Przejdź do sekcji „Chcę dokonać zmiany na inne przeżycie”
- Użyj filtrów aby wyszukać przeżycie na które chciał byś dokonać wymiany
- Wybierz przeżycie, a następnie przejdź dalej
- Po wypełnieniu formularza na Twój mail otrzymasz voucher na nową atrakcję
*Jeśli wartość nowego przeżycia jest w cenie obecnego po wypełnieniu danych otrzymasz voucher wraz z nowym przeżyciem do realizacji
**Jeśli nowe przeżycie jest droższe od obecnie posiadanego, dokonaj płatności poprzez opcję blik lub szybkiego przelewu
***Jeden Voucher możesz wymienić na jedno przeżycie
****Pamiętaj, przy zmianie na tańsze przeżycie różnica w cenie nie jest zwracana
Czy mogę zwrócić posiadany voucher?
ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚĆ, DOSTAWA
Złożyłem zamówienie. Ile czasu będę czekał na dostawę vouchera?
Niezależenie od wybranej formy dostawy, dodatkowo, eVoucher PDF zawsze trafia na Twoją skrzynkę e-mail minutę po złożeniu zamówienia jednak jest aktywowany w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie.
Na moją skrzynkę e-mail przyszedł eVoucher PDF, ale jeszcze nie zapłaciłem za zamówienie. Dlaczego?
Czy mogę śledzić realizację mojego zamówienia?
na realizację
Rabaty za punkty
w 1 minutę
12 mcy na wymianę
Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas :)
Kopię swojej wiadomości dostaniesz na maila.SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Infolinia: 8:00 - 18:00
Biuro: 8:00 - 16:00
DANE FIRMY
KatalogMarzeń.pl Joanna Zubik-Borucka,
Tomasz Zubik s.c.
ul. Kijowska 5, 03-738 Warszawa
NIP: 521 35 37 169
REGON: 141935425
krajowych (mBank):
67 1140 2004 0000 3002 8318 5613
Katalog Marzeń
ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa
BIC/SFWIT: BREXPLPWMUL
PL67 1140 2004 0000 3002 8318 5613
Katalog Marzeń
ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa
eVoucher PDF | 1 min | 0 zł |
Kurier Inpost | 2-3 dni | 0-9 zł |
Paczkomat Inpost | 2-3 dni | 0-9 zł |
Kurier DHL | 1-2 dni | 14 zł |
Odbiór osobisty (Warszawa) | 0 zł | |
BLIK | 0 zł |
PayU | 0 zł |
Przelew bankowy | 0 zł |
Karta płatnicza | 0 zł |
PayPo, Blik Płacę Później | 0 zł |
Za pobraniem | 19 zł |