Marzyciele, jesteśmy dostępni w biurze przy ul. Kijowskiej 5 pon. - pt. w godz. 8:30-16:30 - jeśli chcesz odebrać prezent poza tymi godzinami, skontaktuj się z nami telefonicznie. Infolinia działa w godzinach 8:00-18:00.
Cześć Marzycielu! Jak możemy Ci pomóc?

REALIZACJA VOUCHERA

Mam już voucher. Jak mam zarezerwować termin jego realizacji?

W celu rezerwacji terminu realizacji posiadanej atrakcji wejdź na stronę https://katalogmarzen.pl/rezerwacja i wypełnij formularz rezerwacyjny. Mailem dostaniesz wszystkie szczegóły i wskazówki jak dalej postępować.

Czy jeśli dziś kupię voucher to mogę jutro go zrealizować?

W trakcie wypełniania formularza rezerwacyjnego wybierasz z kalendarza termin, który jest dla Ciebie odpowiedni. Następnie nasz Dział Rezerwacji sprawdza czy termin jest dostępny i wraca do Ciebie z informacją w ciągu 2 dni roboczych. W związku z tym kalendarz pozwoli Ci wybrać datę o 4 dni późniejszą niż dzień dzisiejszy. Jeśli zależy Ci na szybszym terminie realizacji napisz w uwagach pasujące terminy – zostaną one sprawdzone w pierwszej kolejności.

Kiedy moja rezerwacja zostanie potwierdzona?

W ciągu 2 dni roboczych od zarejestrowania vouchera nasz Dział Rezerwacji wróci do Ciebie z informacją czy podane przez Ciebie terminy są dostępne.
Więcej o realizacji Vouchera TUTAJ>>

PRZEDŁUŻENIA, WYMIANY, ZWROTY

Czy mogę przedłużyć termin ważności mojego vouchera?

Tak. W tym celu wypełnij formularz dostępny TUTAJ.

Czy mogę wymienić posiadany voucher na inny?

Tak. W tym celu napisz do nas maila na adres biuro@katalogmarzen.pl. W treści podaj kod swojego vouchera.

Czy mogę zwrócić posiadany voucher?

Tak. Prawo do zwrotu zakupionego vouchera przystępuje aż 60 dni od daty jego zakupu. Zwrotu musi dokonać osoba składająca zamówienie, a środki zwracamy w takiej formie w jakiej była płatność.
Więcej o przedłużeniach wymianach i zwrotach TUTAJ>>

ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚĆ, DOSTAWA

Złożyłem zamówienie. Ile czasu będę czekał na dostawę vouchera?

Jeśli wybrałeś eVoucher PDF voucher pojawi się na Twojej skrzynce mailowej 1-minutę po złożeniu zamówienia. W przypadku wyboru dostawy kurierem czas oczekiwania to 1-2 dni robocze. W przypadku złożenia zamówienia do godziny 13.00 zwykle voucher jest u Ciebie już następnego dnia. Jeśli wybrałeś Paczkomat czas oczekiwania to 2-3 dni robocze.

Niezależenie od wybranej formy dostawy, dodatkowo, eVoucher PDF zawsze trafia na Twoją skrzynkę e-mail minutę po złożeniu zamówienia jednak jest aktywowany w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie.

Na moją skrzynkę e-mail przyszedł eVoucher PDF, ale jeszcze nie zapłaciłem za zamówienie. Dlaczego?

Niezależenie od wybranej formy dostawy, dodatkowo, eVoucher PDF zawsze trafia na Twoją skrzynkę e-mail minutę po złożeniu zamówienia jednak jest aktywowany w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie.

Czy mogę śledzić realizację mojego zamówienia?

Tak. W momencie wysłania przez nas zamówienia dostaniesz maila z powiadomieniem o nadaniu paczki. W treści maila znajduje się numer paczki oraz link do jej śledzenia.
Więcej o zamówieniach, płatnościach i dostawie TUTAJ>>
12 miesięcy
na realizację
Punkty za zakupy
Rabaty za punkty
eVoucher PDF
w 1 minutę
60 dni na zwrot
12 mcy na wymianę

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas :)

Kopię swojej wiadomości dostaniesz na maila.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI


Poniedziałek - piątek
Infolinia: 8:00 - 18:00
Biuro: 8:00 - 16:30

DANE FIRMY

KatalogMarzeń.pl Joanna Zubik-Borucka,
Tomasz Zubik s.c.
ul. Kijowska 5, 03-738 Warszawa
NIP: 521 35 37 169
REGON: 141935425

Zapraszamy do naszego biura przy ul. Kijowskiej 5 w Warszawie :)
Numer konta do przelewów
krajowych (mBank):

28 1140 2017 0000 4802 1308 3115

Katalog Marzeń
ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa

Numer konta do przelewów międzynarodowych (mBank):

BIC/SFWIT: BREXPLPWMUL

PL28 1140 2017 0000 4802 1308 3115

Katalog Marzeń
ul. Kijowska 5
03-738 Warszawa