Zostań barmanem

Ocena 4.5/5,0 (6 opinii)
  • Zostan-barmanem-2
  • Zostań barmanem 1
  • Wygląd vouchera
Dodaj skarpetki do zamówienia i wesprzyj Fundację Mam Marzenie :) Więcej tutaj
Opis

Sprawdź się w nowej roli na imprezach z przyjaciółmi! Mojito, Cuba libre, Grashopper, Daiquiri – brzmi egzotycznie? Przekonaj się jak proste i zarazem imponujące może być ich przygotowywanie - w towarzystwie znajomych, na imprezie, za profesjonalnym barem! Te tajniki wraz z dawką historii alkoholi, urozmaicone finalną degustacją mogą być idealnym prezentem dla amatorów dobrej zabawy lub znawców trunków.

Zostań barmanem to doskonała zabawa w połączeniu z nauką umiejętności i wiedzy prosto zza baru, czyli profesjonalny instruktaż i nauka przygotowywania drinków poparta teoretycznymi informacjami o ich składnikach wraz z degustacją sporządzonych przez siebie specjalności. Gotów na zabawę?

Aby poznać czas trwania, lokalizację i inne szczegóły WYBIERZ MIASTO / WARIANT
Opinie
Ocena 4.5/5,0 (6 opinii)

Opinie

4.5/5,0 (6 opinii)
Zostań barmanem (Wrocław)
Świetny sposób na spędzenie wieczoru. Pyszne koktajle i mnóstwo ciekawych informacji od profesjonalnego barmana :)
Zostań barmanem (Kraków (5 godzin))
Zostań barmanem (Warszawa)
Zostań barmanem (Warszawa)
Zostań barmanem (Kraków (3 godziny))
Zostań barmanem (Warszawa)
Twoja opinia
Ocena
×

Zasady dodawania opinii

  1. Nie używaj zwrotów powszechnie uznanych za wulgarne, obraźliwe lub nawołujących do przemocy
  2. Nie umieszczaj linków do innych stron i portalii
  3. Umieszczej tylko treśći związane z realizacją opiniowanej usługi i tylko we własnym imieniu
  4. Nie umieszczej treści naruszających prawo, zawierających treści reklamowe lub o charakterze komercyjnym
  5. Nie umieszczaj swoich ani cudzych danych osobowych, teleadresowych itp.
  6. Postaraj się o ocenę obiektywną i użyteczną dla innych użytkowników

Komentarze, które nie spełniają powyższych zasad mogą nie zostać opublikowane na stronie KatalogMarzeń.pl

Pytania Marzycieli

Jeszcze nikt nie zadał pytania dotyczącego tego produktu.