Drodzy Marzyciele, w czerwcu świętujemy nasze 7. urodziny z tej okazji mamy dla Was promocje i prezenty.
Wpisz kod 7LAT i odbierz rabat 7% na nieprzecenione usługi.
Dodatkowo do każdego zamówienia otrzymasz 50zł na kolejne zakupy i słodki prezent GRATIS! >>Szczegóły promocji<<

Najczęstsze pytania

Rozwiń wszystkie
Zakup przeżycia
  1. Jaką mam gwarancję, że zakupione przeze mnie przeżycie zostanie zrealizowane?

    Serwis KatalogMarzeń.pl powstał w 2009r. Od tego czasu spełniliśmy blisko 50 tysięcy marzeń naszych klientów. Atrakcje, które oferujemy są realizowane przez ponad 400 współpracujących z nami firm. Współpracujemy z największymi polskimi i międzynarodowymi korporacjami (np. PZU, ING, Pracuj.pl). Możesz sprawdzić opinie o nas na portalu ceneo.

    Nasza historia świadczy o tym, że naprawdę nie masz czego się obawiać!

  2. Jakie są korzyści z kupienia przeżycia w Katalogu Marzeń?

    Przede wszystkim możesz mieć pewność, że sprawisz komuś przyjemność. A o to głównie chodzi, prawda :-) ?

    Jeśli okazałoby się, że masz pecha i Twój prezent jest nie do końca trafiony to masz możliwość wymienienia go na inne przeżycie. Nasz oferta to ponad 800 różnych atrakcji, z których większość jest dostępnych w kilkunastu miastach. Na pewno każdy znajdzie w niej coś dla siebie!

    Dodatkowo pamiętaj, że: nasze vouchery są ważne 12 miesięcy, współpracujemy ze sprawdzonymi partnerami oferującymi wysoką jakość usług, zaufało nam już blisko 50 tysięcy klientów.
     

  3. Dlaczego lepiej kupić przeżycie w Katalogu Marzeń niż organizować je na własną rękę?

    Kilka argumentów dlaczego warto kupić prezent przeżycie u nas:

    • Nasze vouchery są ważne 12 miesięcy więc osoba Obdarowana będzie mieć długi czas na zrealizowanie prezentu
    • Nasze vouchery można wymienić w całym okresie ważności więc nawet jeśli prezent nie będzie w 100% trafiony to i tak osoba Obdarowana będzie moga do zmienić na atrakcję, która bardziej jej odpowiada
    • Współpracujemy ze sprawdzonymy partnerami dzięki czemu zapewniamy wysoki standard realizacji usług. Wybierając prezent z Katalogu Marzeń kupujesz więc gwarancję jakości
    • Mamy duże doświadczenie - spełniliśmy już blisko 50 tysięcy marzeń
    • Proponujemy wygodny proces zakupu - dzięki możliwości samodzielnego wydruku vouchera (opcja dostawy Last Minute) nieszablonowy prezent możesz mieć nawet minutę przed przyjęciem!
  4. Jak znaleźć odpowiednie przeżycie?

    Najłatwiej znaleźć odpowiednie przeżycie, korzystając z menu kategorii u góry strony lub z naszej wyszukiwarki w lewym menu. Zróżnicowanie kryteriów gwarantuje, że nasze propozycje przeżyć będą trafne. Można też szukać przeżycia przeglądając nasze kategorie lub wpisując konkretną frazę w wyszukiwarkę tekstową. A jeśli nie jesteś pewien, który prezent będzie najodpowiedniejszy to zawsze możesz kupić Gift Voucher - kupon o określonej wartości pieniężnej, który Obdarowany będzie mógł wymienić na dowolne przeżycie z naszej oferty mieszczące się w cenie Gift Vouchera. Polecamy także Księgi Marzeń – pakiety przeżyć, z których Obdarowany może wybrać jedno do realizacji.

  5. Dlaczego ceny różnią się w zależności od lokalizacji?

    Różnica cen w zależności od lokalizacji wynika ze zróżnicowanych cen usług w poszczególnych miastach oraz z różnic w szczegółach realizacji usługi (np. różny czas trwania, inny rodzaj pojazdów na których wykonywana jest usługa). .

  6. Kupowane przeżycie jest prezentem - czy mogę je spersonalizować, wpisując życzenia?

    Oczywiście! Ponieważ sami wychodzimy z założenia, że prezent, któremu nadano osobistą nutkę sprawia więcej radości, przewidzieliśmy w projekcie vouchera miejsce na wpisanie życzeń i dedykacji.Poprosimy Cię o podanie treści życzeń w jednym z kroków procesu zakupowego.

  7. Chciałbym kupić prezent z Katalogu Marzeń, ale nie wiem, na co się zdecydować. Co zrobić?

    Jeśli przeglądanie przeżyć według kategorii i skorzystanie z naszej wyszukiwarki nie pomoże Ci w wyborze konkretnego przeżycia, proponujemy Ci kilka możliwości:

    • zakup Gift Vouchera czyli kuponu opiewającego na konkretną kwotę. Dzięki temu obdarowana przez Ciebie osoba będzie miała zupełną dowolność i wymieni kupon na przeżycie, o którym prawdziwie marzy
    • zakup Księgi Marzeń – pakietu przeżyć, z których Obdarowany może wybrać jedno do realizacji
    • wybór spośród bestsellerów czyli listy prezentów, na które nasi klienci decydują się najczęściej.

    Zawsze możesz też zadzwonić do naszego Centrum Obsługi Klienta - na pewno będziemy w stanie podpowiedzieć Ci jaki prezent ucieszyłby Twoich bliskich.

  8. Czy muszę określić termin realizacji vouchera w czasie dokonywania zakupu?

    Termin realizacji określa się po otrzymaniu vouchera, a nie w momencie dokonywania zakupu. Obdarowana osoba będzie mogła ustalić termin sama, odpowiednio do swoich preferencji. Voucher jest ważny 12 miesięcy więc na pewno uda się dobrać odpowiedni termin.

    Jednak jeśli chcesz ustalić termin realizacji prezentu przed zakupem to jest taka możliwość. Zadzwoń lub napisz do nas podając preferencje co do terminu realizacji a my sprawdzimy jego dostępność. Pamiętaj jednak, że bez dokonania zakupu możemy dokonać rezerwacji tylko na jeden dzień więc musisz szybko dokonać zakupu prezentu.

    Zwracamy także uwagę, że w przypadku prezentów, których realizacja jest uzależniona od pogody (np. lot szybowcem czy motolotnią) nawet rezerwacja nie daje 100% gwarancji realizacji w danym terminie.

  9. Jak mogę zapłacić za przeżycie?

    Oferujemy Ci kilka form płatności. Możesz wybrać spośród następujących opcji:
    1. PayU:

    • Przelewy online
    • Karta kredytowa

    2. Przelew na konto
    3. Gotówka (przesyłka za pobraniem) - płatność listonoszowi lub kurierowi w momencie odbierania przesyłki
    4. Płatność gotówką w biurze przy osobistym odbiorze prezentu

    Szczegóły

  10. Czy na voucherze znajduje się cena?
    Na voucherze nie ma ceny, potwierdzenie zakupu jest wysyłane wyłącznie mailowo na adres, który podasz w zamówieniu.
  11. Czy w trakcie zamawiania muszę podać dane osoby, która będzie realizować prezent?

    Nie – voucher jest na okaziciela. Dane osoby, która będzie go realizować należy podać w procesie rezerwacji, który rozpoczyna się przez wypełnienie formularza. Dlatego tak ważne jest aby go nie zgubić. Gdyby to się jednak zdarzyło to skontaktuj się z nami jak najszybciej. Deaktywujemy stary kod vouchera i prześlemy Ci nowy kod.

Dostawa vouchera
  1. Jak zostanie mi dostarczony voucher i ile będę na niego czekać?

    Do wyboru jest kilka form dostawy (czas oczekiwania podany w dniach roboczych od momentu wpłynięcia płatności na nasze konto):

    - przesyłkę priorytetową Pocztą Polską (2-5 dni roboczych)
    - przesyłkę kurierską (z reguły 1 dzień, max 2 dni robocze)
    - paczkomat (2-3 dni robocze)
    - odbiór własny w biurze (w godzinach pracy biura)
    - przesyłkę elektroniczną (w formie pliku PDF– opcja Last Minute) - w ciągu 1 minuty od złożenia zamówienia (24h/7 dni w tygodniu)

    Sam określasz, gdzie zostanie dostarczona przesyłka. Możemy wysłać ją zarówno na Twój adres domowy, jak i jakikolwiek inny dowolnie przez Ciebie wybrany. Jeśli chcesz zrobić osobie Obdarowanej niespodziankę to prezent możemy dostarczyć bezpośrednio do niej (nie martw się - paragon prześlemy mailowo do Ciebie).

  2. Jak mogę sprawdzić status przesyłki?

    Będziemy Cię informować e-mailem o każdym zmianie statusu zamówienia. Najpierw potwierdzimy fakt przyjęcia zamówienia a następnie poinformujemy Cię o wysłaniu przesyłki. Finalny termin doręczenia przesyłki będzie zależał od wybranej przez Ciebie formy dostawy (szczegóły).

  3. Poszukuję prezentu Last Minute, czy mogę mieć pewność, ze zostanie mi dostarczony na czas?

    Oczywiście! To bardzo proste. Dla osób poszukujących prezentu Last Minute przewidzieliśmy możliwość przesłania vouchera e-mailem. Wypełniając formularz zakupu wybierz opcję dostawy "prezent last minute" i już minutę po zakończeniu procesu zakupowego będziesz miał w swojej skrzynce mailowej gotowy do wydrukowania voucher.

Realizacja vouchera
  1. Co otrzymam po dokonaniu zakupu przeżycia?

    Po zakupie przeżycia otrzymasz przesyłkę, zawierającą elegancko zaprojektowany voucher. Znajdzie się na nim opis przeżycia, zdjęcia, Twoja dedykacja oraz instrukcje dotyczące rezerwacji terminu realizacji przeżycia. Zobacz przykładowy voucher.

  2. Otrzymałem voucher na konkretne przeżycie, jak go zrealizować?

    Musisz dokonać rezerwacji terminu realizacji wypełniając formularz rezerwacji. W ciągu maksymalnie dwóch dni roboczych zweryfikujemy dostępność terminów z naszym partnerem i skontaktujemy się z Tobą mailowo bądź telefonicznie, potwierdzając datę, godzinę i miejsce realizacji marzenia. Wyślemy Ci również maila z potwierdzeniem rezerwacji oraz szczegółami dotyczącymi lokalizacji.

  3. Jak zrealizować Gift Voucher?

    Realizacja Gift Vouchera polega na wymianie go na konkretny voucher. Wejdź na stronę www.katalogmarzen.pl, wybierz najbardziej odpowiadające Ci przeżycie i kliknij "do koszyka". Na kolejnej stronie będziesz mieć możliwość podania numeru Gift Vouchera. System automatycznie odliczy od ceny przeżycia wartość Twojego Gift Vouchera. Jeśli wybrane przez Ciebie przeżycie będzie droższe niż kwota na Twoim Gift Voucherze będziesz musiał dopłacić różnicę. Jeśli chcesz w jednym zamówieniu wykorzystać kilka Gift voucherów (możliwe tylko w przypadku standardowych GV, niemożliwe w przypadku GV promocyjnych) to po wpisaniu jednego numeru i kliknięciu przycisku „Użyj” możesz wpisać kolejny numer GV.

  4. Czy mogę przełożyć raz umówiony termin?
    Tak, jeśli zrobisz to odpowiednio wcześniej. Zmiany terminu można dokonać najpóźniej na 3 dni robocze przed zarezerwowanym terminem (w wyjątkowych sytuacjach wymagane jest wcześniejsze poinformowanie nas o tym, że chcesz zmienić termin - jest to opisane w szczegółach dot. rezerwacji terminu realizacji prezentu). Pamiętaj że możesz zmienić termin tylko 2 razy!
  5. Co się dzieje, jeśli mój termin na realizację prezentu zostanie odwołany z powodu brzydkiej pogody lub niewystarczającej ilości uczestników?

    Nic straconego! Odwołując termin realizacji przeżycia uzgodnimy z Tobą nowy termin. Ważność vouchera to 12 miesięcy, w ciagu tego czasu na pewno znajdzie się dogodny termin na realizację prezentu.

  6. Mój voucher ma datę ważności. Czy moje przeżycie musi się odbyć przed tą datą?

    Tak. Data ważności wyznacza ramy dla rezerwacji terminu oraz realizacji przeżycia. Po upływie określonej na voucherze daty, nie jest możliwe zrealizowanie przeżycia. Zgodnie z regulaminem konieczny jest kontakt z nami najpóźniej na 30 dni przed upływem daty ważności lub końcem sezonu realizacji danego przeżycia.

  7. Czy mogę dokonać wymiany otrzymanego vouchera na inne przeżycie z Katalogu Marzeń?

    Tak. Możesz wymienić voucher na inne przeżycie w całym okresie jego ważności. Pamiętaj, że wymieniony voucher ma taki sam termin ważności jak pierwotny voucher. Przy wymianie na droższy prezent konieczne jest dopłacenie różnicy w cenie. Vouchery wysyłamy mailowo w wersji elektronicznej, na życzenie pocztą bądź kurierem za dodatkową opłatą za przesyłkę.

    Wymiana nie dotyczy pakietów typu Księgi Marzeń.

  8. Czy mogę zwrócić voucher na realizację przeżycia?

    Jak najbardziej. Jeśli zakupiony prezent nie spełni oczekiwań to w ciągu 60 dni od otrzymania przesyłki będziesz mógł go nam zwrócić a my zwrócimy Ci pieniądze. Szczegółowe zasady dot. zwrotów są opisane w naszym regulaminie.

  9. Zgubiłem voucher. Czy mogę dostać duplikat?

    Po pierwsze nie martw się. Wystawimy Ci duplikat. Skontaktuj się z jak najszybciej z naszym Centrum Obsługi Klienta bo musimy szybko unieważnić ważność pierwotnego vouchera. Wystawienie duplikatu nie jest możliwe tylko wtedy kiedy osoba, która w sposób nieupoważniony weszła w jego posiadanie dokona realizacji vouchera zanim Ty zgłosisz nam fakt jego zaginięcia. Wystawienie duplikatu to koszt przesyłki zgodnie ze standardowym cennikiem.

PŁATNOŚCI OBSŁUGUJĄ

Payu.pl

PRZESYŁKI DOSTARCZAJĄ

Poczta Polska DHL InPost