Masz 30 dni na zwrot bez konieczności podawania przyczyny!
Ponadto, przez 3 lata środki zapłacone za voucher możesz wykorzystać na wybór innej atrakcji.

Jak wymienić atrakcję?

W ciągu całego okresu ważności vouchera możesz zamienić przeżycie na inne, o ile nie dokonał_ś wcześniej rezerwacji terminu realizacji. Takiej zamiany możesz dokonać na następujących zasadach:

  1. jeśli wybierasz atrakcję w tej samej cenie lub tańszą - nie ponosisz żadnych kosztów,
  2. jeśli wybierasz droższą atrakcję - dopłacasz różnicę w cenie.

Aby zmienić atrakcję, wejdź w zakładkę „MAM VOUCHER”, wprowadź kod i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Jak zwrócić voucher?

W ciągu 30 dni od dokonania zamówienia możesz zrezygnować z zakupu Vouchera, Pakietu lub Gift Vouchera bez podania przyczyn, zawiadamiając nas o tym (np. mailowo na adres biuro@katalogmarzen.pl lub pisemnie na adres biura). Jeśli to zrobisz, zwrócimy Ci środki (zazwyczaj zwrot robimy w ciągu kilku dni, nie później niż 14 dnia od daty odstąpienia od umowy). 

Dla ułatwienia przygotowaliśmy wzór maila o odstąpieniu od umowy, z którego możesz skorzystać. Wzór znajduje się w naszym regulaminie oraz poniżej. Za odstąpienie od umowy przyjmujemy także, niedokonanie jakiejkolwiek wpłaty na nasze konto bankowe w terminie 7 dni roboczych od momentu dokonania zamówienia Vouchera, Pakietu lub Gift Vouchera.

W przypadku zamówień na Prezenty Personalizowane nie jest możliwa rezygnacja z zamówienia. Odstąpienie od umowy w terminie 30 dni nie jest możliwe, jeśli Voucher, Pakiet lub Gift Voucher został już zrealizowany. 

Ważne: Prawo do odstąpienia od umowy przysługuje Zamawiającemu, z tego względu mail informujący o odstąpieniu od umowy musi zostać wysłany z tego samego adresu e-mail, który został podany w zamówieniu.

Wszystkie szczegóły znajdziesz w Regulaminie

Formularz Zwrotu

W celu odstąpienie od umowy należy wysłać maila na adres biuro@katalogmarzen.pl zgodnie ze wzorem: 

Ja .....................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży dotyczącej zamówienia nr ............
Data złożenia zamówienia to ...............
Numer konta bankowego do zwrotu wpłaconej kwoty: ………………..……(niewymagane jeśli płatność była za pośrednictwem BLIK lub Payu)
Data .................