FAQ

Pytania i odpowiedzi
1. Czy mogę zgłosić się do akcji jeśli już brałam/em udział w poprzednich edycjach?

Oczywiście! Zgłosić się zawsze można! Wszystkich zachęcamy do zgłoszeń :-)

2. Kiedy dowiem się, czy przechodzę dalej?

Zgłoszenia przyjmujemy do 30.04, później potrzebujemy około dwóch tygodni, aby wybrać najlepszych Testerów Marzeń. Wyniki podamy 15 maja.

3. Dostałem się do I etapu – i co teraz?

Gratulujemy. Zaloguj się do swojego panelu, wejdź w zakładkę „Wybierz Marzenie” i … baw się dobrze!

4. Otrzymałem  voucher, jak mam się umówić na termin?

Wejdź na stronę www.katalogmarzen.pl w zakładkę "Mam Voucher", podaj kod ze swojego vouchera oraz adres mailowy. Następnie wypełnij formularz rezerwacyjny. Dział rezerwacji ma 2 dni robocze na realizację Twojej rezerwacji. Śledź maile od nas – niektórzy dostaną wiadomość z prośbą o kontakt bezpośrednio z partnerem pod podanym numerem telefonu, a niektórzy będą musieli poczekać na potwierdzenie terminu od nas.

5. Chcę się umówić na jutro lub pojutrze, ale formularz nie pozwala mi wybrać tej daty, dlaczego?

Trzy pierwsze dni są zablokowane w kalendarzu, ze względu na to, żeby dział rezerwacji zdążył Cię umówić. Jeżeli wiesz, że termin wcześniejszy jest wolny lub bardzo Ci na nim zależy – napisz to w uwagach pod kalendarzem. Dołożymy wszelkich starań, aby umówić Cię na dogodny termin.

Ale pamiętaj, bez potwierdzenia rezerwacji od nas – partner może Cię nie przyjąć!

6. Czy muszę wydrukować voucher i zabrać go w formie papierowej na realizację?

Tak, na miejsce realizacji musisz zabrać voucher w formie papierowej.

7. Czy voucher w formie elektronicznej na moim telefonie wystarczy?

Nie, musisz mieć wydrukowany voucher, ponieważ u partnera zostawiasz dolną część z vouchera, na której składasz swój podpis. Jeżeli nie weźmiesz vouchera w formie papierowej – organizator może odmówić realizacji.

8. Czy mogę zobaczyć jakie atrakcje dostępne są w innym mieście i z nich skorzystać?

Tak. Dopóki nie klikniesz "Wybieram marzenie" możesz dowolnie zmieniać miasto i podglądać atrakcje w różnych miejscach. Zaloguj się do swojego panelu, wejdź w zakładkę "Moje konto", zmień miasto, zapisz i zajrzyj do zakładki "Wybierz marzenie".

9. Czy mogę wymienić voucher gdy wybrałem marzenie, ale jeszcze nie dostałem vouchera?

Tak, w tym celu jak najszybciej napisz maila na adres chcetoprzezyc@katalogmarzen.pl. Podaj swoje imię i nazwisko oraz jaką atrakcję wybrałeś.  Anulujemy Twój wybór i będziesz mógł wybrać ponownie.

10. Czy mogę wymienić voucher, gdy już go dostałem?

Tak, ale zajmie to trochę czasu. Starajmy się wybierać rozsądnie, aby uniknąć nadmiernych wymian. Jeżeli będzie to konieczne, napisz maila na adres chcetoprzezyc@katalogmarzen.pl i podaj kod z posiadanego vouchera oraz na co chciałbyś go wymienić.

11. Czy jeżeli nie wykorzystam vouchera podczas akcji, to mogę go wykorzystać później?

Nie, ponieważ vouchery mają datę ważności – do końca danego etapu. Później nie będą już aktywne i nie będzie można dokonać rezerwacji.