O tym, jak Spełniać Marzenia z Katalogiem Marzeń

Data aktualizacji: 2019-04-29

Zgłoszenia do najbardziej pozytywnej akcji w Internecie już trwają, a my już nie możemy się doczekać wspólnego spełniania marzeń. Oczywiście piszę o #ChcęToPrzeżyć, akcji która już 3 raz będzie jednoczyć pełnych energii i pasji ludzi. Ludzi takich jak ja, Ty i wszystkich, którzy chcą spełniać marzenia.

Zależy nam, aby o #ChcęToPrzeżyć dowiedziało się jak najwięcej osób - im więcej osób się dowie, tym więcej osób będzie mogło skorzystać z okazji na spełnianie marzeń. Dlatego w 40 odcinku podcastu FIRMA ON-LINE rozmawiałyśmy z Joanną Borucką, CEO Katalogu Marzeń, o tym skąd wziął się pomysł i jak ewoluowała akcja na przestrzeni tych 2 lat.

Pierwsza edycja akcji to była przeprowadzona pilotażowo tylko w Warszawie. Zespół Katalogu Marzeń chciał sprawdzić czy pomysł się przyjmie i uczestniczyło w niej 60 osób. 

Jak sama Asia powiedziała:

Już przy tej skali wszystkie nasze założenia zweryfikowały się pozytywnie, a tak naprawdę osiągnęliśmy więcej, niż zakładaliśmy. Efekt był oszałamiający. Zobaczyliśmy, że to nie jest zwykła akcja marketingowa, tylko, że jest to akcja społeczna, aktywizacyjna, promująca spełnianie marzeń i pozytywne podejście do życia.

Pomimo, że w pomysł zrodził się w ramach poszukiwania innych form promocji sklepu, nie tylko poprzez reklamę na Facebooku czy w Google, to z projektu marketingowego przerodził się w tworzenie społeczności wokół Katalogu Marzeń. Bardzo to współgra z naszą wizją i misją jaką jest pokazanie ludziom, że to nie rzeczy, a emocje i przeżycia mają prawdziwą wartość.

Tak naprawdę okazało się, że „Chcę to przeżyć” jest czymś zdecydowanie większym. Jest akcją, która motywuje ludzi do tego, żeby zrobić coś fajnego, aktywnego, żeby brać życie w swoje ręce. Żeby wstać z kanapy, a nie siedzieć tylko przed telewizorem, żeby spełniać swoje marzenia.

Jeśli słyszałeś o #ChcęToPrzeżyć to wiesz, że swoim zasięgiem obejmuje największe miast w Polsce, a w tym roku dołączone zostały Szczecin i Łódź. Szczecin zaproponowała zeszłoroczna zwyciężczyni akcji i pomaga nam w organizacji wszystkiego. To dla nas znak, że warto organizować zabawę dalej, mimo że z roku na rok wymaga więcej pracy. Jest to jednak dla nas praca, które niesie ze sobą ogrom radości i przyjemności. Lubimy działać pomagając spełniać marzenia.

Jeśli i Ty chcesz dołączyć do zabawy to masz jeszcze możliwość. Zgłoszenia przyjmujemy do 30 kwietnia 2019 roku. Wystarczy, że:

  1. Wejdziesz na stronę www.chcetoprzezyc.pl 
  2. W formularzu po prawej stronie wpiszesz swój adres e-mail
  3. Wypełnisz formularz i napiszesz dlaczego to właśnie chcesz spełniać marzenia z nami!
  4. Wybierzemy 600 Testerów Marzeń, a każdy z nich przetestuje przynajmniej jedno marzenie.
  5. Trzymam kciuki i mam nadzieję, że widzimy się niebawem!

Wybierzemy 600 Testerów Marzeń, a każdy z nich przetestuje przynajmniej jedno marzenie.

Trzymam kciuki i mam nadzieję, że widzimy się niebawem!

Interim Marketing Manager
Jestem uzależniona od zakupów internetowych, zarówno od strony marketera, jak i klienta. W wolnym czasie lubię układać puzzle, a także słuchać podcastów w czasie długich spacerów.

Data publikacji: 2019-04-19

OBSERWUJ NAS
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Korzystaj z promocji i nowości!