Sprzedaż - jak Wykorzystać Voucher na Przeżycia?

Data aktualizacji: 2019-03-27

W sprzedaży nie sposób działać skutecznie, bez tworzenia autentycznych relacji, zrozumienia potrzeb klientów i biznesu. W wielu dziedzinach sprzedaży przydatne są dodatkowe narzędzia motywacyjne – zarówno dla Sprzedawców, jak też Klientów i Partnerów. Skupimy się tym razem na tych 3 grupach, które tworzą środowisko sprzedaży.

ZESPÓŁ HANDLOWY

Handlowcy muszą być niezmiernie pracowici, cierpliwi, skoncentrowani na celu. W działaniach B2B procesy zakupowe są często rozciągnięte w czasie, a cele ambitne. Dziś Klient jest świadomy tego, czego poszukuje, jest obecny na LinkedIn, ma dostęp do wiedzy i handlowcy muszą być raczej ekspertami, doradcami, niż stosować uniwersalne metody, przykładając je do każdego klienta. Praca wyczerpująca i potrzeba w niej motywacji. Jak skutecznie zatem motywować zespół handlowy? Oczywiście jasno postawione cele i właściwe wynagrodzenie to higieniczna podstawa. Jednak w przypadku dodatkowych motywatorów warto rozważyć inne opcje dodatkowe.

Tu świetnie sprawdzi się znajomość swojej drużyny, ich potrzeb, marzeń i tego, co w miękkiej strefy współpracy mogłoby sprawić przyjemność. Vouchery na przeżycia w postaci nagród dodatkowych pozwalają na docenienie w drodze do celu, zaakcentowanie: jesteś ważnym członkiem zespołu, mam dla Ciebie coś więcej niż tylko wynagrodzenie. Dodatkowo mogą motywować przy szybkich taktycznych akcjach sprzedażowych. Świetnie się tu sprawdzą pakiety Szybcy i Wściekli, które realizują marzenia o jeździe szybkimi i luksusowymi samochodami, zapewniają dawkę adrenaliny i wiele radości, a realizacja możliwa jest na torach w całej Polsce. Inne rozwiązania to relaks w SPA, np. dzięki pakietowi Beauty&SPA.

Vouchery są też elastyczną nagrodą w konkursach motywacyjnych, o których pisaliśmy w tym artykule. Jeśli zaś chcielibyście nagrodzić całe zespoły handlowe i połączyć je z integracją, to Pakiety Biznes są elastycznym rozwiązaniem – wręcza się voucher zespołowi, a realizacja atrakcji pozostaje po stronie Katalogu Marzeń.

PARTNERZY BIZNESOWI, SPRZEDAŻ POŚREDNIA

W sprzedaży pośredniej handlowiec działający np. w danym regionie, jest odpowiedzialny za motywację i stawianie celów swoim Klientom – pośrednikom w sprzedaży, jak dystrybutorzy, brokerzy, hurtownie. Dla tych podmiotów organizuje się konkursy lub wspólnie z nimi przygotowuje promocje dla klientów detalicznych. Vouchery na prezenty przeżycia, dostępne w realizacji w całej Polsce, w naszym przypadku w ponad 100 miastach, są świetną alternatywą do nagród rzeczowych, jak sprzęty biurowe, narzędzia, odzież. Często takie nagrody są w niewysokiej cenie, a postrzegane są jako bardziej atrakcyjne niż gadżety, choćby pakiety SPA, vouchery na gokarty w całej Polsce, degustacje i kolacje. Vouchery można dodatkowo oznaczyć logo danej marki oraz wpisać nazwę organizowanego konkursu. Vouchery można wręczać indywidualnie lub dla całych zespołów pośredników sprzedażowych, a ceny często mieszczą się w budżetach regionalnych danego Sales Managera.

W RELACJI Z KLIENTEM

W kontakcie z naszym partnerem biznesowym jest wiele okazji do podziękowania za współpracę, jak chociażby koniec roku i Święta. Tu dobrą alternatywą dla koszy z winem, będzie zaproszenie na degustację wina, np. z przygotowaniem własnej butelki z winem, voucher na atrakcje rodzinne, motoryzacyjne lub weekendowe. Konkretne potrzeby wymagałaby omówienia, ale 5000 wariantów przeżyć w Katalogu Marzeń pozwala sprostać wymaganiom, zaś na przykład  przesyłka z balonem helowym, logo na voucherze  i specjalne indywidualne życzenia, pozwolą Managerowi Sprzedaży osiągnąć efekt WOW wobec Klienta.

B2B Communication Manager

Z marketingiem jestem związana od 20 lat, wciąż poszukuję nowych rozwiązań, sposobów komunikacji i odpowiedzi na potrzeby. Wierzę w personalizację usługi, cenię etykę w biznesie i bardzo lubię ludzi. To oni mnie inspirują.

Data publikacji: 2019-03-26

OBSERWUJ NAS
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Korzystaj z promocji i nowości!
Marzyciele! Aby spełnianie marzeń uczynić jeszcze prostszym, używamy plików cookies w celach statystycznych i marketingowych :) Więcej w Polityce Prywatności.