Prezent dla Pracownika a Budżet

Data aktualizacji: 2019-04-11

Realizacja projektów – marketingowych, sprzedażowych ale też HR-owych wiąże się często z planowaniem rozwiązań budżetowych również w zakresie nagród. Budżet nie jest z gumy i często w naszych rozmowach handlowych, słyszymy, że na takie atrakcje, to nie zawsze są dostępne pieniądze, możliwości, że są one drogie i czy przewidujemy rabat. To nas zainspirowało, by pochylić się nad tematem i pokazać elastyczność voucherów i dowieść, że jednak jest elastan w tym rozwiązaniu. W każdym z naszych produktów znajdziecie odpowiedniki dopasowane do budżetu i nie jest to truizm sprzedażowy.

VOUCHERY A CENA

Nasze gift vouchery dostępne są w każdym możliwym nominale. Rozpoczynają się od 25 zł i 50 zł i zwiększają się. Najczęściej wybierane są vouchery o nominale 100, 200 i 500 zł, ale wszystko jest zależne od potrzeb projektu i możemy na specjalne potrzeby stworzyć nominał np. o wartości 1325 zł. Jak można w sposób atrakcyjny zastosować rozwiązania gift voucherów? Można na przykład wręczyć mniejsze nominały, jako nagrody cząstkowe w realizacji celu, zaś w przypadku nagrody głównej wręczyć np. abonament na spełnianie marzeń w postaci 12 voucherów kwotowych na cały rok, a Katalog zadba o odpowiednią oprawę, opakowanie i dostarczenie nagrody. Już brzmi jak mały event, prawda? Vouchery można wymienić na kilka atrakcji, można wybrać droższą za dopłatą, a czas na wymianę gift voucherów to 12 miesięcy.

VOUCHERY A TEMAT PRZEWODNI

Jeśli zaś chcielibyśmy zrealizować projekt powiązany tematycznie z konkretną atrakcją i np. mamy bardzo mocno zapracowany zespół, który chcemy nagrodzić, to można dobrać voucher na konkretne atrakcje, np. rozwiązania SPA, w bardzo różnych wartościach kwotowych. Wówczas można zdecydować się na mniejsze nagrody w postaci pojedynczych masaży już za kilkadziesiąt złotych, dla osób wyróżnionych pakiet Dzień w SPA za kilkaset złotych, a pojedyncze osoby wyjątkowym weekendem w SPA dla Dwojga. Można zrealizować tym samym prezent SPA za kilkadziesiąt złotych i powyżej tysiąca. Warto dodać, że nawet te tańsze atrakcje, z racji ładunku dobrych emocji, postrzegane są często jako bardzo atrakcyjne, czytaj droższe, niż np. odpowiednik rzeczowy w tej kwocie.

VOUCHERY A DOPASOWANE NAGRODY

Podobnie np. w konkursie sprzedażowym lub w akcji marketingowej, np. gdy tematem jest szybkość, adrenalina i motoryzacja – można wręczyć mniejsze nagrody w postaci voucherów na gokartowe intro już za 25 zł, droższe w postaci przygody na quadzie za kilkadziesiąt złotych i te pojedyncze wyjątkowe i droższe, jak jazdy Ferrari, Lamborghini lub pojedynki samochodowe na wielu torach w Polsce. Specjalnie w tym celu, stworzyliśmy specjalne pakiety Szybcy i Wściekli – łączące w różnych kwotach te wyjątkowe atrakcje samochodowe.

W podobny sposób jesteśmy w stanie dopasować budżety wypadów i weekendów, atrakcji degustacyjnych i wielu innych. Tym samym nasza deklaracja, że dopasujemy się do każdego budżetu, nie jest tylko handlową obietnicą, a informacja o tym, że jesteśmy elastyczni nabiera nowego znaczenia.

B2B Communication Manager

Z marketingiem jestem związana od 20 lat, wciąż poszukuję nowych rozwiązań, sposobów komunikacji i odpowiedzi na potrzeby. Wierzę w personalizację usługi, cenię etykę w biznesie i bardzo lubię ludzi. To oni mnie inspirują.

Data publikacji: 2019-04-09

OBSERWUJ NAS
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Korzystaj z promocji i nowości!