o prezentach

Konkursy Marketingowe - jak wykorzystać voucher na przeżycia?

Data aktualizacji: 2020-10-15

W konkursach marketingowych, programach i promocjach wciąż poszukujemy nowych rozwiązań i optymalizacji zasobów. Ważne jest takie dopasowanie nagród, by wyzwalały emocje, wiązały z marką, były proste  i oczywiście przyczyniały się do realizacji celów. 

Nie jest to łatwe. Zachodzimy często w głowę, co dać ludziom, by docenili nagrodę, by się zaangażowali, wzięli udział w konkursie/ promocji i wracali do nas, czyli nas zapamiętali i związali się z nami.  W naszych spotkaniach z Klientami słyszymy, z czym borykają się nasi rozmówcy i zebraliśmy dla Was taki Q&A

Ile to kosztuje, bo mamy określony budżet?

Dobra nagroda powinna mieścić się w budżecie, czytaj – im tańsze rozwiązanie, a dobre, tym lepiej. Vouchery na prezenty przeżycia dostępne są już od 25 zł, a w górę… sky is the limit. Można zrealizować projekt, dobierając naprawdę niedrogie nagrody, jak gokarty, quady, krótkie masaże, bilety wstępu, czy gift vouchery o niskich nominałach, można dokonać gradacji nagród na podstawie wybrany temat: masaż 30 minutowy, popołudnie SPA, dzień w SPA,  luksusowy weekend, zarazem realizując ten sam motyw. Przeżycia są często postrzegane jako znacznie bardziej atrakcyjne niż ich odpowiedniki rzeczowe w tej samej kwocie. Przeciętna osoba np. nie zdaje sobie prawy, ile kosztuje przejazd quadem i że realizacja jest możliwa już od 35 zł.

Jak zrobić, by nagrody pasowały tematycznie do działań marketingowych?

Firmy prześcigają się w różnych rozwiązaniach, pomysłach i rywalizują o uwagę tak bardzo zabieganych ludzi. Dobry pomysł na konkurs, akcję marketingową w powiązaniu z wartościami firmy może być czymś innym, nowym - np. poprzez nawiązanie do przekraczania granic, szybkości, mocy, prestiżu, opieki, komfortu, dbałości o rodzinę itd. Do każdej z tych wartości można dopasować odpowiednie przeżycia – z kategorii relaks, adrenalina, powietrze, woda, komfort, sztuka, czas z dziećmi. Nagroda realizowana już po zakończonej akcji marketingowej utrwali dobre emocje i pozwoli zapamiętać wydarzenie. Dobre skojarzenie powiązane zostanie z marką.

Jak dobrać vouchery, skoro mam realizację w całej Polsce?

Oferta Katalogu Marzeń obejmuje 5000 wariantów w całej Polsce, w ponad 100 miastach. W największych miastach są to setki możliwych atrakcji do realizacji. Pakiety Marzeń w danym mieście ponadto pozwalają na realizację wielu atrakcji w wybranej lokalizacji. Nasze bestsellery dostępne są w prawie wszystkich większych miastach, a vouchery otwarte pozwalają na elastyczne dopasowanie narody do lokalizacji.

Jak spersonalizować nagrodę, przy tylu różnych uczestnikach?

Rozwiązaniem tu są dedykowane życzenia, tekst, gratulacje w polu życzenia. Każdy voucher elegancko dopasowany może być zadedykowany osobiście pojedynczym Zwycięzcom.

Co z logistyką i kosztami przy dziesiątkach lub setkach nagród?

W przypadku voucherów odchodzi koszt magazynowania, pakowania, opisywania nagród. Jest to odzyskany pieniądz. Vouchery są małe, pakowane w eleganckie koperty, a nasz serwis zapewnia wysyłkę bezpośrednio z naszej siedziby. Alternatywą jest voucher w postaci PDF lub np. sam kod dodany do platformy konkursowej.

Jak poradzić sobie, gdy musisz domówić nagrody, wymienić je lub naprawić pomyłki?

Vouchery to też lek na ASAP-y. Jesteśmy w stanie bardzo szybko wygenerować kolejne sztuki, w razie, gdy zabraknie komuś nagrody już podczas realizacji, możemy w 1 minutę dosłać egzemplarz w PDF. Działanie od ręki przyjmuje tu bardzo dosłowną postać. Więcej w ofertach pakietów biznesowych.

B2B Communication Manager

Z marketingiem jestem związana od 20 lat, wciąż poszukuję nowych rozwiązań, sposobów komunikacji i odpowiedzi na potrzeby. Wierzę w personalizację usługi, cenię etykę w biznesie i bardzo lubię ludzi. To oni mnie inspirują.

Data publikacji: 2019-03-11

OBSERWUJ NAS
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Korzystaj z promocji i nowości!
Marzyciele! Aby spełnianie marzeń uczynić jeszcze prostszym, używamy plików cookies w celach statystycznych i marketingowych :) Więcej w Polityce Prywatności.