Jak wykorzystać voucher na przeżycia w organizacji eventu?

Data aktualizacji: 2019-03-07

Event to emocje. A event biznesowy to emocje, za którymi stoją twarde cele firmy i chodzi o to, by uczestnicy zapamiętali, to co przeżyli i czego doświadczyli oraz związali się z marką firmy jeszcze ściślej i osobiście.

Kreatywni prześcigają się w rozwiązaniach, by zaskoczyć nasze zmysły. Poruszone zostają wzrok, słuch, smak, zapach dotyk. Dokładane są elementy zaskoczenia, niespodzianek i prezentacji w oryginalny sposób. W kwestii doboru oświetlenia, technologii, dźwięku, rejestracji, wizji wszystko rozwija się w zaskakującym tempie. Lokalizacje są niebywałe – nad ziemią, pod wodą, w lodzie, z ekranami 360 stopni - pomysły kreatywne powstają, by zrealizować cele firm, jak launch produktu, finały i podsumowania projektów, jubileusze.

Świetnie rozumiemy ten świat i moc emocji. Eventowcy, to grupa, której nie musimy przekonywać, jak ważne jest przeżycie i zapamiętanie tego, czego się doświadczyło. Znacznie lepiej się to pamięta, niż wszystkie rzeczy, które otrzymujemy. Widzimy bliskość  tych wartości zarówno w evencie, jak też w realizacji prezentów przeżyć i potencjał wykorzystania ich przy organizacji wydarzeń.

PO PIERWSZE: KREATYWNY KONCEPT

Woda, powietrze, adrenalina, relaks. Atrakcje można dopasować niemal do każdego konceptu i powiązać tematycznie. Jeśli tematem jest powietrze – wszelkie loty szybowcem, balonem, paralotnią, wiatrakowcem można zastosować w motywie scenografii, choreografii, materiałach graficznych, jeśli woda, to wszelkie atrakcje wodne, od kajaków po motorówki, flyboar, wakeboard są dobrym motywem.

Podobnie w przypadku szybkich samochodów, SPA i relaksu, czasu z rodziną, degustacji. Wszystko zależy od marki, produktu, wartości firmy i celu, jaki jest do osiągnięcia. Pole do wyobraźni jest szerokie, a voucher uzupełnia  koncept jako nagroda, gift powitalny, przedłużenie eventu już po wydarzeniu.

Czy nie byłoby fantastycznie na przykład jeszcze po konferencji z tematem czterech kółek, zrealizować voucher na jazdę Lamborghini lub Ferrari i utrwalić przywiązania do firmy lub np. po konferencji? Tam, gdzie dominował motyw wina, wybrać się po wydarzeniu do winiarni na degustację wina i zakończyć realizację przygotowaną własnoręcznie butelka wina z personalizowaną etykietą?

PO DRUGIE: DOSTĘPNOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ

Przeżycia są realizowane w ponad 100 miastach w Polsce, a do dyspozycji jest 5000 atrakcji. Jeśli goście eventu przyjeżdżają na wydarzenie do konkretnego miasta, to nic nie stoi na przeszkodzie, by po wydarzeniu kolejne przeżycie zrealizowali już we własnym mieście. Jest przystępnie i wygodnie, a wrażenie pozostaje.

PO TRZECIE: CENA I LOGISTYKA

Budżet musi się spiąć, stąd często szukamy rozwiązań przyzwoitych, ale ekonomicznych. Dobrze jest wiedzieć, że przeżycia można kupić już za 25 zł z brandingiem, a na pewno będą bardziej trafionym prezentem niż przedmioty w tej cenie. Ponadto będą postrzegane jako bardziej atrakcyjne, bo nie są często kupowane i goście mogą postrzegać przeżycie za kilkadziesiąt złotych jako wartościowe na równi z przedmiotami za kilkaset złotych. Przykład? Zabiegi SPA, jak np. Floating, jazdę quadem, monster trackiem, czy Dream Jump. Jako alternatywę dla gadżetów przygotowaliśmy pakiety: Małe Radości i Małe Marzenia, już od 35zł, kumulujące wachlarz atrakcji do wyboru.

Event w Biznesie Jak Wykorzystać Voucher?

PO CZWARTE: CZAS I DOSTOSOWANIE PRODUKTU

Wiemy, że w evencie sytuacja jest dynamiczna. Zawsze. Konkretne rozwiązanie to vouchery, które możemy przygotować naprawdę w ciągu kilku dni i  nie ma problemu z domówieniem kolejnych -  nie tak, jak w przypadku zleconych produkcji. Redukują się  koszty magazynowania, pakowania – czytaj: oszczędność pieniędzy, czasu i zasobów. Druki są eleganckie i personalizowane, można wypisać życzenia i nanieść branding. Dla efektu WOW możemy przygotować pakowanie w przesyłkę balonową (Można wyobrazić sobie: event z motywem lotu, do wygrania lot balonem i pakowanie w przesyłkę z uroczym balonem z helem – unboxing już jest małym eventem).

Jeśli deadline nie pozwala na takie rozwiązanie i wszystko jest na wczoraj, a weekend na drugim końcu Polski – możemy przygotować vouchery z brandingiem w postaci PDF i Producent Eventu otrzyma je po 5 minutach na swoją skrzynkę mailową. Rozumiemy to.

Przeżycia przedłużają event, angażują wszystkie zmysły i zostają na dłużej w pamięci. Zainspirowani? Zapraszamy.

B2B Communication Manager

Z marketingiem jestem związana od 20 lat, wciąż poszukuję nowych rozwiązań, sposobów komunikacji i odpowiedzi na potrzeby. Wierzę w personalizację usługi, cenię etykę w biznesie i bardzo lubię ludzi. To oni mnie inspirują.

Data publikacji: 2019-03-04

OBSERWUJ NAS
ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA
Korzystaj z promocji i nowości!